Monday 30 January 2012

Is hard to say good bye


Dah 4 tahun aku stay sekolah SMK la salle . sekarang aku nak pindah .. sedih sebenarnya :'( but aku kena ambil peluang ni .. kawan rapat dekat datok harun . yang selalu lepak dengan aku . thanks :') aku akan rindu korang semua ... aku minta maaf kat semua yang mengenali aku . kadang-kadang gurauan aku kasar . so sorry !! :p kepada kekasih aku , nabila batrisyia . jaga diri elok-elok . jangan sedih kay ? u are always in my heart <3 Asyraf (ZI Rea) dengan buah hati kau , sue , jaga kan bella . kalau mamat sakai tu kacau dia . acap kau tahu nak buat apa ;) i will miss u guys .. arrrr nak nangis . lepas ni dah tak de sape kau nak tiru kerja sekolah aku (Isyraf) . Hari2 aku kena charge phone aku sebab kau asyik nak main game ragby (Asyraf ZI Rea) . yang ni memang best , kentut kau mesti aku rindu (Zairul Nizam) . Selalu buli kau , siapa? aku lah . haha (Aiman Aziz) . Hakim banyak kan letak minyak wangi . bau kau peerrgghh . hehe *jangan marah :D . Small couple (Azrul and Ayu) dah tak de gaduh lepas ni . haha aku dah tak de .. and tak de lagi aku nak settle kan masalah korang . Baik2 kay ? (Faiz Elmo) kau tukar ayat kau 'gerak lu' tu , kadang2 menyirap kau tau ;) NABILA BATRISYIA . U know i love u right ? so jaga diri elok2 . mata tu kawal sikit . Jangan nk menggatal ;) im going to miss u baby ;) and others who know me 'gonna miss u ' OK GUYS . ni saje lembaran aku . insyaallah sebulan lagi aku balik :D sayang korang :'3 doakan aku selamat dan berjaya di sana . thanks :)

2 comments: