Sunday 1 January 2012

first sight ..


Tiba nya aku di sunway piramid dengan member ... suruh teman pergi jalan ngn gf dia .. (asyraf and sue ) ... duit xd sebenarnye mase tu .. but dah bosan kan? pergi je ... sampai2 kt wayang .. aku yang nampak dulu gf asyraf .. so aku pangil dia acap .. sue pun bawa member dia .. nad,minah and bella .. yang name terakhir tu lh yg mencuri sebahagian dari hati aku ... :') kitaorang xd idea nk tngok wayang cerita ape .. so fikir punya fikir punya fikir .. 'aku bukan tomboy' pun jadi lah .. hahaha .. dah masuk wayang .... tgok je lh cerita bosan tu .. ada yang kelakar gelak lh .. xd gelak x ikhlas :D HEHE .. ade satu part tu yang dia ckp saya suke awak .. then aku terdengar bella ckp mcm tu ... apa lagiii .. aku pun menggatal .. haha ckp kt dia 'saya pun suka awak' serious .. time tu je gentle ;) lalala time nak balik sempat gak acap and sue snap pic ... nk malu2 plk si sue ni :D haha .. aku dh ckp ngn acap aku nak snap pic ngn bella but ... malu plak .. tkut mase tu dia dh ade bf .. ngee~ blik2 je aku kt rmh teruusss update status kt fb .. " i like the girl who wearing the polka dot shirt " bella lh tu .. hahaha dah kecuh ngn kwn2 .. haha *memang nk jadi mcm tu pun  hehe .. then mlm tu aku teringt kt dia .. x silap terus add dia kt fb .. ;) selang plak beberape hari aku suruh acap minta nombor bella ...mule2 x dpt .. last2 dpt .. YES!!! <3 mlm tu text dah mesra semacam ... huhu .. mesra mesra then sekarang .. kejayaan dicapai ... coupleeee <3 huhuh

No comments:

Post a Comment