Thursday 22 November 2012

Pengalaman Baru

http://www.youtube.com/watch?v=bxbv31LBfpI

Assalamualaikum :) lama tak tulis blog . Bila dah masuk asrama ni xtau nak tulis apa . Tapi xpe lah . Sekarang ada cerita baru . Saya dah pecah record tak bercinta selama lebih kurang 6 bulan . haha bukan tak nak tapi hati belum terbuka . Bila dah jadi SOLO selama ni saya rasa bebas . Bukan nak cakap masa bercinta kena kongkong . That is not true . Masa yang saya ada sekarang ini lebih dekat keluarga . kawan-kawan yang ada bila saya perlukan dan buka . haha thanks guys! :) Pelik tak kalau saya bercinta saya lagi pandai ? hahaha tu merepek . Semua orang pandai ;)


 Asyraaf Razi bila nak ada teman sejati ? hrmmm terfikir jugak nak cari tapi ... entah lah .. rasa nya dah ada yang curi hati saya ni . Biarkan dulu . Jangan tergopoh2 asyraaf . Belajar dari kesilapan . Yang dah lepas kita jadi kan sejarah . Sampai sekarang saya baik je dengan someone special yang pernah bersama saya . Pernah sekali saya tinggalkan seseorang kerana dah jatuh hati dengan orang lain . JAHAT2! Jangan contohi kay! :3 

Now someone dah buat aku suka tengok movie2 ni . Hobi lah katakan . huhu biasa tengok cerita cinta . hehe feeling2 :p saya tanya dia je 'nak tengok cerita apa ea' Then dia bagitahu lah . Semua terbaik . huhu kesannya . wahhhhhh . banyak sangat berangan . Yelahh dah lama tak rasa macam itu . SABORRR he lah . hehe Setiap insan ada seseorang yang dah ditentukan oleh maha kuasa . Saya tak tahu lah sape . Harap yang terbaik jee <3 huhu ok lah saya tak tau nak cakap apa lagi ni . Thanks cause reading ;) X0X0

No comments:

Post a Comment