Thursday 7 June 2012

Big Mistake

Aku menunggu kau walaupun kau dah jadi milik orang lain . Jauh disudut hati kau , aku tahu masih ada ruang untuk memberikan cinta . Tapi sekarang ? Aku tak dapat nak tahu apakah yang akan berlaku seterusnya . Sebab satu gurauan yang aku buat . Membuat fake realay dengan KAWAN saja . Aku buat sebab nak ujian sejauh mana kasih sayang kau kat aku . Mungkin sekarang kau sudah membenci aku . Maafkan aku . Semua itu hanya lah penipuan . Kebenarannya aku masih menyanyangi kau 'B' . Penerangan sudah aku buat . Kini , jawapan yang aku tunggu . Aku ada kata "...... if u love me please rep my text and if u dont , i know that u dont love me anymore.....".Then , tak aku sangka , dia rep " give a time to think " . At least aku tahu dia masih sayang kat aku . Im sorry to make this big mistake . Im sorry :'( . If u really love me , give a second chance . I will make u happily ever after if u can strong than before . I will accept what ever ur decision . I reallu love u "B" . Word cannot describe how much i love u .
Thanks for everything <3

No comments:

Post a Comment